quarta-feira, 3 de junho de 2009


"And I know it won't be long

to find myself a resting place

in my angel's arms, in my angel's arms."







Canto te quero, velliña...
Ai, meu deus, non te me vaias.
Miña velliña, canto te quero...

Lembras cando ti eras soia,
E eu cheguei tamén solo
E non marchei nunca
E fixemos un mundo, velliña,
No-los dous
No- los dous xuntos



Eras un anxo i eu miraba para ti
Mirábate e, meu deus, dábasme todo


Canto te quero, velliña...


Canto te quero, velliña...


Canto te quero, velliña...


Non me deixes aquí solo…








E a velliña,entre os seus brazos, apagouse pouco a pouco…

3 comentários:

O pastor eléctrico disse...

Polo menos apagouse nos seus brazos.

Nela disse...

Si.. Merecía morrer así.
Estaría ben que tivesemos ese mesmo pago despois dunha longa vida sembrando felicidade ao noso arredor. Estaría moi ben unha viaxe e unha despedida así...

Unknown disse...

Eres una capulla...
ahorano puedo dejar de llorar; aunque sea bonito es muy triste...
besotes!