quinta-feira, 22 de janeiro de 2009

"WOoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo woooooo!!!!"

Pearl Jam


Levantou a pedra fría cos seus dedos regordechos.
Centos de diminutos bichiños movíanse nerviosos descubertos pola luz do sol.
Mirounos horrorizado
e despois os aplastou un a un co polgar.
Colocou de novo a pedra no sitio
e sacudíu as mans, orgulloso.


Do the evolution- Pearl Jam
Si, seguirei bailando a danza da morte vestida de negro
e quedando sen voz por "berrar" esta letra.
Gústame cada certo tempo ver o vídeo e volverme escandalizar do herd behavior.
"Im at peace with my lust I can kill cause in God I trust, yeah. (...)
This land is mine, this land is free. Ill do what I want but irresponsibly. Its evolution, baby!"
Pois iso.

9 comentários:

O pastor eléctrico disse...

A primeira noite que sain en Compostela na miña vida, vin ese vídeo nun local que se chamaba Rockin'Blues. É unha das múltiples razóns do apego que lle teño a Pearl Jam.
E a Compostela.

Lux Lagóstena disse...

YEAH BABY

...para cuándo bailar y gritar y escandalizarnos en manada?

Nela disse...

Si, penso que xa me falaras diso, Pastor. Ambos apegos están máis que xustificados! :D


^^ Non te chegou o mércoreS? Pois o 11, mismamente! :D chananananananaaaa paun pa paung pa pa pauunng
Vai pintandote a cara..

Lux Lagóstena disse...

Como la canción, yo nunca tengo suficiente...! me pintaré me pintaré... :D

Lux Lagóstena disse...

PD: tus míticos "paun paun paaaaannn paaaaaaaaauuunnnnggg" xD

Raíña Vermella disse...
Este comentário foi removido pelo autor.
A Raíña Vermella disse...

Eu tamén vin ese vídeo no Rockin'Blues, e quedoume a impresión durante toda a noite. De feito, coido que tamén estaba o Pastor, aínda que por desgraza non era esa primeira noite compostelana. Pero como se o fora. :)

Nela disse...

Mágoa que xa non haxa tal local, debía estar moi ben. Compostela sempre terá algo que ofrecer, igual que Pearl Jam. :)

Clara Kinski disse...

Un Hola :)
toma de contacto.